Dubbelt upp

Idag fick jag för mig att jag skulle testa o köra två pass i rad på gymmet, är en tant som brukar göra det på tisdagar, typ Ae och Combat, så jag tänkte, kan hon kan jag. Så eftersom jag inte kunde välja så körde jag Pump o Combat efter varann, det var superkul, men såå jobbigt, det känns ju kan jag säga, typ som ett av Micke Sjöborgs syrapass gånger 12.... hade alltid nån sorts hatkärlek till dem....

Började packa kl 21, så typiskt mej att packa i sista minuten... Det var likadant när jag skulle FLYTTA till USA, börja packa kvällen innan, fick med mig nästan allt tro det eller ej:)

E så excited att få åka ner o hälsa på Mirre i Amsterdam!! 
Måste bara komma ihåg att köpa snus till hennes kompisar, "utan snus i sju dagar försmäktar vi på denna ö" eller va va det Pippi sa, haha.

Inte mkt annat som hänt, kan bara inte motivera mig själv att ens försöka hinna me D-uppsatsen den här terminen... får bli till nästa....

Träffa på Anders E på gymmet idag, det var skoj, inte träffat honom sen 50 manna, det va i Oktober...

Nu e det dags o gå o sova om jag ska orka me en helg me massa skoj innehåll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0