En pava vin, o gud vet hur många färgglada drinkar...

Haha, ja vinet var inte mitt samvete, men jag tappade faktiskt räkningen på hur många drinkar me skumma färger jag drack... I vanliga fall dricker jag inte sånt som jag inte vet vad det är, men me tanke på att det var en "hemmafest" o en "sofistikerad" sådan så brydde jag mig inte... Becca fyllde år o hade fest, jag hade skoj o kände mig social för första gången på århundraden..... Andreas var där ett tag oxå. det var jättekul, har inte sett honom sen julfesten.....
Kom hem i bra tid, tack Petras Micke för skjutsen!
Idag hade jag bytt bort min jobbdag mot påskafton, så jag kunde sova ut! o Camilla jobbade för mig.
Har solat, o bränt mig bara lite.... o så tog jag en promenad o på kvällen kom pappa förbi o hjälpte mig byta till sommardäck:) så nu har jag en sommarbil... som dock är i akut behov av att tvättas.. det kommer det me.....nån dag....
   Har ångest för att jag inte pluggat i helgen, men det är svårt att motivera sig när solen strålar från blå himmel!!!
Fick sån "gud vad jag e fet" depression, lagom till det var dags att åka till festen... Riktigt jobbigt.... ännu jobbigare idag o vakna upp o tvinga sig själv att äta.. menmen imorn ska jag o träna iaf!!!
O på fredag smäller det:)
Amsterdam here I come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0