I'm so excited!

wHoaaaa har bokat resa ner till Amsterdam o Mirre till nästa fredag!!!
Blir Fre-måndag resa för det var billigare än tors-sön:)
I'm SO excited!!! Amsterdam har jag alltid velat se, o att Mirre residerar där just nu gör ju saken bättre än nånsin!

Dyrt som bara den är det, men det är det nog värt, vad jobbar man annars för... haha Har dock levt ett dyrt live den här månaden o det straffar sig, får nalla lite av sparpengarna antar jag, för jag ska ha KULKULKUL i Nederländerna:)

O nu just precis lovade jag Jenny i Bonn att jag ska komma ner o hälsa på henne snart, blir dyrt det här, men snacka tyska gör jag INTE, får bli engelska, sådeså!!! Tur hon inte kan svenska o kan läsa här, hehe..

annars inte mkt nytt, hade sista tentan idag, The origin and development of the English language.. öppen bok tenta, riktigt skumt..  hoppas jag klarar mig!!

syrran e eld o lågor för att hon får åka SJÄLV till Tallin, eeeh ja hon e 19 så vem ska säga nej... ingen var arg när hon kom hem full som en alika i lördags, jag hade dock kul i Söndags när hon var bakis, o i Måndags när det var dagen efter dagen efter, om ni hänger me:)
Jag o brorsan talade EXTRA högt:) hehe så lättroad man e!!

Ne dags o återgå till Jenny på MSN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0