Sol och vind men inget vatten....

Solen skiner, whoaa!!
Ska sticka o träna, sen blir det balkongen!!! Orka åka till skolan bara för att hämta nåra tentor, de ligger där de ligger ändå!  Men träna måste jag, älskar att röra på mig, även om jag idag har läskigt mkt träningsvärk... Men det är väl så det ska va!!?!?!
Sen BÖR jag ju börja skriva lite på min uppsats, men det är så svårt... har insett att jag var på väg "in i väggen" i mars o början av april... Det betalades dock med att jag fick top score på 10p kursen. Men vet inte om det är värt det, rent personligen alltså... Har visst varit rätt jobbig att ha omkring sig... Därför har jag valt att inte hetsa o skriva färdigt min D-uppsats den här terminen, men för det kan jag ju inte bara göra ingenting... Skärpning Nathalie!!
Men idag strålar solen o det är VARMT, så jag tänker ta tag i skolan en annan dag.. jobbar ju hela helgen......

Försökte dra me syrran till Debaser ikväll, men då svara hon "meh det fattar du väl att jag inte kan gå ut med dig, du är ja ALLDELES för gammal", hmm tack... idiot.... Revenge is sweet..... Eftersom jag vet att hon kommer ångra sig då alla andra hennes kompisar är på Hard Rock, men hon inte kan va me eftersom hon inte går ut i år... Menmen jag ska väl SOVA ikväll i stället då. Har fått seriösa sömnproblem efter Amsterdam... hahah, blir så när man vänder på dygnet.

För övrigt är det galet trist att TV3+ danmark inte sänder One Tree Hill längre...... va ska jag titta på på mornarna nu:(

Amsterdam storyn finns förövrigt på resedagboken.se för den som undrar

Dags o sticka till njoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0