Utskällning som hette duga... o mera resa:)

Yikes
Fick världens utskällning av en gubbe som skulle lämna tillbaka, eller egentligen reklamera ett par vantar.. vi hde inga nya, så han skulle få tillgodokvitto då blev han skvattgalen o skrek o gorma... Idiot... jag blev alldeles mållös, tur Caroline kom o rädda mej.

Så nu är det bestämt! Becca o jag tar en tur till Åbo, Love Boat, tragiskt men sant... hehe näe men det blir nog kul allt blir vad man gör det till o jag har abstinens besvär över att umgås me folk! Om vi ha tur kanske nån av oss inte är singel om ett tag då.... hehe, me tanke på min luck, så lär jag väl dö som singel... Men jag vann en jäkla massa i poker förra helgen:) *LOL*

Snacka me Lotte på MSN i 2 h i natt, jätteskoj!!! Eller kanske ska säga kjempekult, haha övar på min norska:)

Morbror Christer var här idag, ska sätta upp en vägg... Inte sett honom sen 2002, sjukt länge sen, han var läskigt lik morfar!!!!

nu e det maaat!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0