2007 års svar på Bridget Jones

tror nästan att jag kan ta på mig den titeln, men jag har ingen chef o skriva konstiga mail till eller data, o inte 2 killar o välja mellan /screw it up with, alltså jag träffar killar o så screwar jag up det direkt, säger som Chandler i Friends fast omvänt " I am a man repeller", haah me eller utan fult armband... mohaah. Näe egentligen är det ju inte kul men jag orkar fasen inte stressa i ämnet... men lite lik Bridget känner jag mig nog:)
Pratade me Annica i tfn igår, oh shit skulle ringt henne idag kom jag på, bra där natta, fint att du kommer ihåg o ringa upp folk.... aaahhh
Sen upptäckte jag i morse att min högra backspegel e krossad f-n ta den som pajat den... inte nåt man vill, men definitivt måste lägga pengar på då..... suck
Jobbat idag, för Camilla, var inte alls taggad o jobba, men snälla Angelina stod i kassan så jag lallade mest omkring o flyttade saker o sen fixa ut lite saker från lagret o så. Hade en något knepig grindkund, som jag fick ringa Oskar om, men det blev ingen nöjd kund som gick ut därifrån, men jag tror han monterat fel, eller ville ha ut mer av grinden än vad som går, o det går ju faktiskt inte... hahah.
Jobb imorn me, heeeela dagen, enda lediga dagen nästa vecka e torsdag, då måste jag till stan för att lämna tillbaka lite böcker på Stadsbiblioteket, mutter... men kanske kan passa på o köpa lite julklappar på en gång då... om jag kommer på vad jag ska köpa!?! får se...
nu e det nog dags o krypa till kojs, upp tiiiidigt imorn, o kommer inte Morris in i tid då får jag spel!!!

Hahah Mini ligger här bredvid o undrar va fasiken jag håller på med... heeh det rör sig ju o det låter, va  händer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0