Det blev ingen julkalender

inte för mig idag iaf... var för trött... kan bero på att jag blev pigg som en mört när jag la huvudet på kudden igår kväll, somnade väl cirkus midnatt, sen vakna jag 4 av Mini, som inte ville gå ut då... stängde dörren till sovrummet, för o få sova lite, men det skulle jag inte gjort, tänk er kattklor mot glas.... duschkabinen står bredvid kattlådan.... det lät vill jag lova... så jag for upp, stackars grannar tänkte jag.... o kickade ut katterna genom ytterdörrn, o sen fick jag lägga mig på knä o skura hallmattan från kattspyor... kl 05.30, så det kändes som om 45 min xtra sömn eller åtminstone vila skulle göra underverk. Nu vet jag inte om det känns som underverk,men lite skönt va det o ligga kvar i mörkret, får kolla kalendern på svt.se ikväll!!
Jobb nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0