Morris har vart på förfest!!

Efter timmar av oro, hela dagen faktiskt, så sitter jag o kollar på Serendipidy på ettan ackompanjerad av en o annan förfest i huset, tror 2 va på gång samtidigt... O PLING så ringer det på dörren, o jag öppnar i myskläder, slarvig frisyr o med utsmetat smink... o vad står där om inte värsta snyggot me MORRIS, jäkla tur man inte gick o la sig kl 9 som jag tänkte, nu va ju klockan 11 typ... iaf så lyckas jag ju återfå talförmågan o bara oooo tack så hemskt mkt. då svarar han " han har varit hos oss ett par timmar nu" tack sa jag igen, o stängde dörrn.... Här har jag då gått omkring o ropat ute, öppnat balkongdörren 114 ggr o ropat MORRIS!! MORRIIIIIS!! ah ni fattar, o de har inte gett sken av att han vart där, jag menar de måste ju hört mig o sett mig lalla omkring ute bland granarna... suck

Men iaf Morris mådde bra, o luktade rök, nåt han inte verkade gilla, men jag antar att han varit o förfestat:) haha go Morris.....sjutk gla att han är tillbaka bara, men lite småsur på grannarna.... tur för dem att de skickade snyggot, så jag tappade fattningen!

nu ska jag sova, 2 man kort imorn på jobbet, på en lördag..... SUCKSUCKSUCK PLUS att det är julbord, får se hur det slutar, man vet ju aldrig med vårt företag.... heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0