Norrland, om du vill vara dig själv för en stund!

Jo, men träffa jenny H på centralen ett tag i fredagsförmiddag, hon va på väg från Uddevalla upp hem till Norrland. Inte för att vi gjorde mer än satt o snacka, men jag gick därifrån med glatt humör, tror det är för att man verkligen kan va sig själv me Jenny, hon förväntar sig inte att man ska tycka nå speciellt eller va på nåt visst sätt, sen är hon en j-ligt cool människa oxå, me båda fötterna på jorden! O folk undrar varför jag gillar Norrland!!

Efter att Jenny åkt, så gav jag mig ut i julhandeln en sista gång, då jag inte var klar me brorsan, va fn gråtfärdig innan jag bestämt mig o köpte 2 grejer, synd bara att den ena fanns nästlängst NER på Åhlens o den andra nästlängst UPP.. ett jävla köande... O febern kom krypande:(

På vägen in till stan träffade jag även på Marias polar "svarta gänget" aka biljettkontrollanterna.... "God morgon det var BilJeTTTTTTTkontroLLLLL" eh aha fram me SL-kort o leg o studentleg... hon kolla knappt på det... en i vagnen fick en böteslapp på 1200:- kul. sådär 3 dagar innan julafton......

Fredagskvällen spenderades hemma me syster o bror.

På lördagen skulle jag jobba, o jag skulle även träffat Paulina o nåra kompisar till henne, jag har inte träffat Paulina på ca 5år, så jag var ju sååååå taggad!! Men, vaknar o känner mig inte helt ok, jobbar en timme o försöker övertala Oskar o Becca att jag faktiskt kan jobba bara jag äter Ipren. de lyssnade inte o skicka hem  mig.... så jag åkte hem o fick sjuk ångest... klarar inte att inte jobba, även om jag faktiskt var sjuk.... Låg i soffan hela eftermiddagen o kvällen, sov inte så mkt eftersom jag redan var typ utvilad, men när jag vaknade i morse mådde jag finemang, förutom en liten förkylning, men det var ju bara en petitess!!!
Jobbade idag o var på toppen humör tills 5min innan stängning, då ett ärkepucko till kund fick mig att vilja skrika rakt ut... men det gjorde jag inte, jag behärskade mig!!!!!

Kom hem o klädde granen med brorsan, blev en "bling-bling" gran a a'la Alex! Trots granen har jag verkligen inga julkänslor, VARFÖR!!!! hur får man dem!!! har för fasen lyssnat på julmusik sen den 27 november på jobbet!!!

Ska gå o leta reda på lite glögg o en lussebulle nu! Har tom lyckats få iväg mitt "årliga" jul-email, som jag skickar till alla jag inte orkar skicka julkort till, eller snarare så att e-mail funkar bättre!!! faktiskt! fatta vad porto man sparar , p träd:)

Kommentarer
Postat av: sanna

GOD JUL! Hoppas du får en riktigt fin jul! ;)

2007-12-23 @ 19:38:48
URL: http://sann4a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0