Så va julen slut!

Finally, det är över, all stress o jäkt o ångest över att hinna med o finna de bästa julklapparna...
Nyår kvar, inte den blekaste vad jag ska hitta på....den som lever får se... Jenny är ju här från Tyskland iaf!

Annars har jag firat jul, o det gick  över förväntning, fick se Kalle o hann åka till kyrkogården o säga god jul åt farfar, dvs tända ett ljus på graven. Sen lunch hos farmor, o så ila hem till Kalle då, pappa kör som en tant ibland så jag trodde inte jag skulle hinna, men jag hann precis!!

Efter det drack jag lite glögg o småpratade me mamma medans hon gjorde klart maten, så mera mat o sen julklappar!
Juldagen spenderades i pyjamas, tittandes på diverse filmer:) På annandagen blev jag väckt av min kära syster kl 9.00 o kl 10 stack vi till stan. spenderade 5 h där inne på rean, galet va folk det var. På gina tricot på hötorget gick det knappt å gå in på övervåningen....
Då slog det mig hur galet ivriga folk blir... bara för att det är rea, o mkt är gammal skåpmat som butikerna tar fram för o bli av med. Men en del va ju fina grejer.. på Zara stod det ett gäng tjejer o slogs om t-shirtarna som kostade 79:- då sa jag till syrran, att jag betalar hellre de extra 20kr de kostar om ca en vecka än ens försöker kolla på dem som fanns där, jag orkade verkligen inte slåss om en t-shirt......

Jobbat igår o idag, jisses va folk har fått pengar i julklapp!!!! No shit!! skulle slutat 3 idag, men Jenny va sjuk o det var så mkt folk att det blev 6 istället, menmen det gjorde inte så mkt.

Nu ska jag slappa framför tvn:) ledig i helgen o på söndag kommer Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0