Spionage!

Beccas granne spionerade på mig genom sitt vardagsrumsfönster, när jag parkerade.. Visserligen så parkerar jag bredvid hans bil tror jag, o så tar det lite tid o få Forden rak, svängen är snääääääv! O förresten är det ju nån här som pajat en av mina backspeglar, o jag har inte rört nåns bil alls, så de så! Om det nu var därför, om det är så att han undrar vem som e här, om han märkt att det inte är Becca o hon inte sagt nåt, e han så välkommen att plinga på, det är ju ändå han som bor här, jag kan ju inte plinga på hos honom o bara "hej jag ska bo här i 2v bara så du vet..." Menmen bra grannsamverkan, men han måste  jobba lite på sina skills, han såg att jag såg honom en gång, då backade han, för när jag kolla andra gången stod han kvar men längre in i rummet... ehh ja ha...

Kolla in den här förresten heheh...


sen e jag galet trött på Idol...  www.tv4.se/idol
jag menar, hallåå Daniel har åkt ut, o som jag förstår det var han bäst, har bara sett några få program. Sen står det hur synd det är om finalisterna, för har de inte hostat blod,så har de nån kronisk sjukdom.. varför köra "tyck synd om mig tricket"???? Sjung o underhåll strunt i det andra, no one cares anyway....

Galet trött, ska sova nu!!!
Jobb i morn me!!
O glöm inte att ställa klockan på 07.14, för 07.15 e det JULKALENDERN!!! o den här faktiskt värd att kallas bra, inte i klass me Sune o Trolltider, men mkt bättre än de senaste som varit!!!!!

o jag måste bara säga att guuuuuud va jag önskar att det satt en snygging vid mitt köksbord o sa "you look great today honey" (som i tvreklamen), när jag kommer upp imorn.... men man får nog ingen sån förtidig julklapp... nope., kanske en blöt katt på huvudkudden igen... snö e jobbigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0