Where on earth is Morris????

Ångest... Morris e inte hemma än.... Släppte ut katterna i morse vid 06.30, Mini kom tillbaks vid 9 tiden, men inte en skymt av Morris, var tvungen att åka vid 9.45 för att hinna till tandläkaren. Hade tänkt åka hem på lunchen o kolla om han va hemma igen, men när jag kom till jobbet visade det sig att vi bara va tre, o jag kunde ju inte lämna Maria o Anna i sticket, så jag stannade, men nu har jag vart hemma i nästan 1.5 h o fortfarande inte en skymt av Morris, har tom vart ute o letat runt huset o i "skogen" alltså skogsgläntan mer.... det regnar o grannarna spelar HÖG musik så man tycker han borde komma när man ropar o mutar med kattgodis, men icke, sjukt mkt ångest... han MÅSTE komma hem NUUUUU innan jag avlider av oro... Becca kommer mörda mig om Morris e borta... AAAAHHHH

Annars då, hmm ja blev ju blåst på  min 16.30 hemgång även denna fredag..... då 3 st va sjuka....även om jag betvivlar att alla 3 verkligen var det... SUCK.... menmen vad gör man inte....

Va hos tandläkaren i morse, inga hål, o fick me mig nåra plackers hem, eftersom jag klagade på att all tandtråd e för tjock för mina tänder... :) har tumme med den tanten:) hon e läskig men bra!!

AHHH nu måste jag gå o kika genom fönstret igen, Morris bara måste dyka upp snart.....FAKTISKT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0