Håll hårt i pengarna, eller kedja igen kassalådan...

det har hänt igen, o denna gången under mitt ansvar.... pengar har försvunnit på jobbet... man känner sig som en jätte lögnhalsig tjuv, o ändå vet  jag ju att jag inte tagit ett öre.. men jag kan ju heller inte redogöra för vart pengarna tagit vägen. suck.... man får ha stenkoll nästa jobb helg. O det är ju faktiskt tråkigt att inte kunna lita på nån, när det gäller kassan, inte en sig själv.
  Annars har jag inte pluggat så mkt som jag borde den här helgen, även om jag satt lördagkväll till 10 . Get a life liksom..... menmen gotta do it to pass the exam:(.

Har hamnat i en sån svacka i livet igen, när inget är kul, o jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv, att sticka till Australien i ett år känns rätt lockande! Faktiskt, men det löser inte problemen, jag kan inte bara rymma från allt som är jobbigt, tro det eller ej så finns ju alla problem o tråkigheter kvar när man kommer hem. O jag måste lära mig att välja, antingen så läser jag klart lärarutbildningen eller så hoppar jag av, men jag vågar inte hoppa av, för vad ska jag göra då, jag har inga talanger...

Ska iaf ha tutorial med min d-essay supervisor i morn, kul att jag är 0 förberedd, har inte hunnit helt enkelt, jag får väl spela dum blondin.....

Mirre kommer hem till Sverige v 9!! yay, alltid nåt o se fram emot, behöver inte känna att jag tränger mig på när jag umgås med henne.

Träffa på Cicci som jag jobba me på ICA, idag hon hade fått sitt andra barn igår, grattis till henne!

Nu ska jag gå o se om jag hittar nån söndagsfilm o glo på, men egentligen borde jag plugga, men det är mkt man borde här i livet!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0