Jag e nog inte ämnad att vara student....

Finns det nån som planerar så taskigt som jag när det gäller skolan.... Imorn måste jag skicka in min project plan för D-uppsatsen. Jag har inte skrivit ett ord, knappt tänkt på vad jag ska skriva. Och J, som skriver för samma handledare o om typ samma sak, hon bestämde sig för ämne i december, jag bestämde mig, hmmm i måndags... starkt jobbat... inte.
 Så idag när jag skulle åka o låna en massa böcker på Kungliga biblioteket(ooo så fint det låter), som inte fanns på SUB(Stockholms Universitets Bibliotek) så visar det sig att man måste beställa upp böcker från deras magasin som de besöker cirkus 2ggr om dagen, mäkta irriterande, för det betyder att min så himla väl planerade pluggdag i morn, blir förstörd av att jag måste åka först till KB o sen SUB o hämta en bok där. Egentligen har jag väl till midnatt på mig att skicka in den där project plan-en....... Taskig planering från min sida, men vi hade ju 100 sidor psycholinguistics att plöja igenom tills idag, det tar sin lilla tid!  Irriterande me bibliotek som har nästan allt i  magasin..... tur det finns internet så man kan fixa hälften hemma, dvs beställningarna.... O tur man har en bror som e bra på datorer när de packar ihop, var halft hysterisk imorse när datorn inte ville starta, men så kom min lille(store?)bror hem o voila, datorn funka:)

Får man vara glad att en kompis äntligen blivit singel, alltså inte så att jag är intresserad av honom på det sättet, men att han äntligen kom ifrån sitt sömnpiller till tjej. Tog bara hmmmm 4 år.... Fattar inte vad A såg hos sitt ex.... Han är en riktigt kul kille, när han sätter den sidan till , men hon var inte riktigt lika spännande att umgås me..... Hon fick till o me honom att ha rosa skjorta på sig, o då har det gått ganska långt från den A jag känner..... Man ska inte va skadeglad, eller skadeglad är jag välle inte, men jag är glad för hans skull, her loss liksom!

Maria är nere i varma Thailand o dyker, nice.... Anna o Veronica åker till Australien nästa vecka , o jag, jag bor i Nordpolen, väntar bara på att det ska komma en isbjörn gåendes på gatan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0