mycket i skolan

Whoaa longtime no see... som vanligt så har jag inte lyckats skriva på mkt länge....

Inte mkt nytt dock...
Nästan tillfrisknat, trött på skolan, syntaxen står mig upp i halsen.
Hela mitt liv kretsar kring skolan:(, satt uppe till 3 härom natten.... dock inte lyckats plugga nåt idag, huvudet värker. Ska det verkligen vara såhär, ska man stressa som en idiot, vad får man ut av det egentligen......
Tackade nej till Dennis fest förra helgen, för att jag var sjuk, o var tvungen att tacka nej till Carinas schlager grej imorn, för jag måste plugga.... helt jäkla sjukt.

Så nu ska jag väl ta o fördjupa mig i studierna igen, jobbar hela helgen, jaaaaa , då kan jag ju inte plugga, hhahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0