Stupid car

Det hade jag igår.....

Min bil ville inte starta igår.... riktigt sur blev jag då.... hade sett fram emot o köra combat hela dagen, men bilj*******eln, starta inte, eller jo radion o fläkten, men inte motorn PANIK. Fick låna mammas bil, men hon kom ju inte hem förrän 40min senare, så det blev pump, kul, men inte vad jag sett fram emot.... Medans jag var borta fixade pappa min bil iaf, tvivlade smått på att han skulle komma o göra det, men han har sina ljusa stunder han me, o just när det gäller bilar så är jag rätt lost själv.......

Fikade med Anna igår, skoj, vi om på att vi inte hade setts sen i november.... hmmm. Kom även ihåg Jonatans födelsedag, jag har varit lite förvirrad senaste veckan.... menmen lyckades få iväg ett SMS iaf!
NU ska jag plugga hela dagen, bestämde mig för att stanna hemma pga MASSIVE HEADACHE. hoppas få nått gjort bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0