Tiga är Guld, Tala är silver

Har lyckats dra på mig nån konstig heshet, eller va man ska kalla det,  idag tappade jag rösten flera gånger, lite smått pinsamt inför kunderna, men men. Tror jag lyckades bli riktigt sjuk för att jag tränade i fredags, jag e så jäkla dum, jag kände ju att jag inte var helt 100,o ändå åkte jag o körde Combat.... IDIOTI Nathalie! men jag får väl stå mitt kast.... hade läskig feber natten mellan fre- lördag, tror den kommit tillbaka nu, men det vill jag inte erkänna, hatar att vara sjuk, jag har inte tid att va sjuk ens.... menmen Angelina ska jobba istället för mig imorn, så jag kan sitta o va tyst o vila mina stämband.... Hatar att erkänna det men det är nog bäst så!

Igår var vi ute nåra stycken från jobbet o gjorde en massa skoj grejer. Först var vi på Hard Rock, o skulle ha bokat bord till 18, men helt plötsligt kommer det fram att det inte går attt boka på helgerna, hållåååå det är väl då flest människor går ut o äter?!?! så vi fick iaf glatt??????? sitta o vänta till  hmmm jag vet inte när men det tog ett tag. När vi väl fick maten visade det sig att portionerna var groteskt stora! men jag tror att alla var nöjda, definitivt mätta iaf:) Sen att servitrisen var lite smått dum i huvudet, det var en annan sak, tjejen var mer efter än mig när det gällde siffror. Hoppas iaf att det inte blev dubbla dragningar på nåt kort.... Sen då när vi kommer till bowlinghallen visade det sig att vi var en timme sena, vi skulle alltså ha lyssnat på Maria o inte Oskar..  men det löste sig, vi fick traska till Birka bowling istället, kan ju inte säga att jag spelade så bra, men jag var bättre än Oskar illa fall *stolt* haha. Tror faktiskt att Marcus lyckades bäst, eller Rebecca...
Efteråt var det tänkt att  vi skulle gå ut, jag som var lite halvkrasslig borde åkt hem, men tror du jag lyssnade på "min inre röst", näe utan jag o Maria o Marcus satt på Harry B James till 2..... bra o shotta dagen innan man ska jobba, men jag blev mindre sjuk av lakritsshotsen, de liksom värmde upp hela halsen, haha. Hade grymt kul iaf, kvällens höjdpunkt var Marcus "dans" för att rädda Maria från en Spanjor, heheh Let's just say att Markus är en one of a kind, så jäkla kul en som verkligen bjuder på sig själv!

Idag har jag som sagt jobbat, försökt väsa fram ord lite då o då.... läskigt jobbigt för stämbanden, men jag kan bara inte erkänna att jag är sjuk.....jag veeeeet jag e dum i huvudet, när det kommer till sånt iaf.

Hon den vassa, eller Harriet Sharp har inte hört av sig så jag antar att det blir till att skriva d-uppsats om metaforer... nice, no not very..... suck ,men vad gör man inte. Polisyrket ter sig mer o mer lockande..... kanske ska söka iaf.....

Nu ska jag vila mina stämband, som sagt, tala är silver tiga är GULD, idag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0