Allvarligt

Inte kom jag ihåg att syntax var så himla tråkigt...... hmmmm Har pluggat hela dagen, o  nu håller jag på o somnar, nu när jag måste svara på frågorna, som f.ö. inte har nåt facit, suck, annars kunde man ju få lite hjälp, men ne inte i den här boken, DÅLIGT!!!! nu måste  ja ju erkänna att jag inte fattar nånting, eller  jo lite, men inte de invecklade frågorna, en del fattar jag inte ens att de står med, vem bryr sig, typ, vad är det som är problematiskt med att kalla den kursiverade frasen direct object(om det nu heter så på svenska...), kan det vara något annat istället..... jag menar OINTRESSANT så det räcker.
Well, well dags att återgå till böckerna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0