bad everything day

Hmmm, då försöker jag väl igen då, eftersom mitt första inlägg försvann, morr.

hade en riktigt bad day, alltså allt från bad hair day till bad mood day....
Vaknade med ett ryck när klockan ringde, mitt i en mkt skum dröm....... e inte van att bli väckt av en tjutande klocka så jag for upp ur sängen o stod o funderade på vad jag var ett tag. Insåg sen att jag var tvungen att rappa på fixa lite frukost o tog mig halvsovande till bussen.... Där såg jag syrrans ex-kompis som numer har BLÅTT hår, men det är ju oxå fint, eller?!?!!? hmmmm.
Väl i skolan höll jag på att somna. O under seminariet fick jag veta att ingen av de handledare som finns till hands har samma intresse område som jag, så hur ska det gå me min D-uppsats???? vojnevojne......
Dock finns det chans till glädje då en potentiell handledare aldrig dök upp, o hennes area of interest verkar vara exakt samma som min, så det skulle va för bra för att va sant. ... Keep my fingers crossed...
   Överlevde syntax seminariet oxå 10 poäng till mej!
Nu borde jag gå o läsa lite psycholinguistics, men det är mkt man borde här i livet......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0