Ett nytt försök

Hmm, så försöker jag väl igen, egentligen borde det ju inte vara så svårt att blogga, så mkt som jag sitter vid datorn, men sen handlar det ju om att skriva nåt bra, o att ha tid oxå.
Var på intro om D-kursen igår, från att ha skakat av mig besvikelsen över cuppsats betyget, o lyckats bli riktigt taggad inför den nya terminen, blev jag alldeles stum, orka med allt de som de tror att man ska göra.... o kommentaren "Well, if you think this course will keep you off the streets until April, you are right", värmde ju inte mkt, shit måste klara det här, tur jag har  Elin, men varken hon eller jag fattar syntax..... Får väl hålla fast vid mottot, det som inte dödar härdar....
Igår var ja hemma hos Mirre o sa hej då, hon ska till Amsterdam, såååå avundsjuk e jag, men jag kommer åka ner o våldsgästa framåt våren:)
Nu är det dags o träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0