Om jag inte känner efter är jag riktigt frisk!

Tror jag håller på att bli sjuk, vill inte, har inte tid alls att bara ta det lugnt....
anledning 1. Jag har MASSOR att plugga( o tro inte att syntaxtjafset försvinner för att man byter bok......)
                   2. Om jag e sjuk, kan jag inte träna o då blir jag sur o får ont överallt... inte bra
                   3. Det e ju bowling o utgång nästa helg me jobbet, vill inte missa!!!!
                   4. Ska ju jobba nästa helg, pengar e alltid pengar jue.
Får helt enkelt låta bli att känna efter, då e jag ju frisk..... more or less iaf.......

Söndagen har jag spenderat i pyjamas, skulle ju plugga hela dagen, orka fixa till sig då, förresten är mina fina rosa pyjamasbyxor me skidåkare på grymt bekväma! Pluggandet gick inge vidare, hade svårt att koncentrera mig, igen.... Får ta nya tag imorn, ny vecka nya krafter!? eeeh nja kanske, ska iaf pallra mig iväg på switching, om jag inte blir dödsförkyld under natten...

Imorn blir det dyrare att åka kommunalt, 40kr för att åka till Universitetet, o 40 för att åka hem, SKANDAL sl!!!! det e inte värt det, nästan så att man skulle ta bilen istället, parkeringen kostar 50kr, o inte tror jag att bensinen kostar mer än 30kr dit, så det blir ju samma pris,  o bil e bekvämare o går fortare, so much för kollektivtrafik,, ha.

Missa Playa del Sol idag, trodde det började 20.30, men det börja ju 20.00, suck........ menmen jag överlever nog!

Hörde om en tjej som fått 1500kr i böter för att hon hade för mkt snö på taket på bilen, undrar vad de ska hitta på o bötfälla folk för härnäst, det är ju nästan löjligt!!!

näe nu ska jag ta o sova, alltså jag hade tänkt att gå o lägga mig kl 21, men det blev ju inte så.... som vanligt, slutar nog med 2 eller nåt. E inne i en läsperiod pga det taskiga tvutbudet..... Läste ut Martina Haags bok häromnatten, nu håller jag på med "Det innersta rummet" av Elisabeth George, började på den när jag bodde i USA, men sen kom roligare böcker imellan, så nu får vi se om jag lyckas läsa ut den nu!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0