gul Fehn mus, o en rosa Hippo...

Hmm don't ask, jag o Nicolina hade tråkigt i kassan idag, eller så är vi bara grymt lättroade av våra artikelnamn.....

Nu är juli slut... nästan iallafall... helt galet, vart har den här sommaren tagit vägen??? över en månad sen Annicas bröllop, o min Tysklands resa... jag förstår inte... o hur mkt har jag pluggat... NADA... bra där, inte... Men jag har verkligen inte funnit nån inspiration till att plugga alls... Den bara finns inte, o då är det ju egentligen ingen ide' att göra nåt, för då blir det ju inte bra... eller??? hmm får väl plugga som en idiot när terminen drar igång antar jag... :( Den dagen, den sorgen, faktiskt!!
Dagen idag har vart bra, vart mestadels positiv tror jag.... Var o träna en sväng i morse, börja jobba vid 12, stängde sen me Maria o Nicolina, får nästan ångest när jag ska vara på barnvagnar själv, men det gick:) Sålde en Race o la undan en Mosaic.... way to go me, typ... inte, eller joo... Fn jag klara det ju, .lite plus i kanten till mig:)
Annars inte mkt nytt, Petra e hemma så nu e jag inte kattvakt längre.. kommer sakna o gosa me katten... får gå o hälsa på honom:)
Jobbar ons-tors-lör-sön... sen typ mån-ons o sen kanskekanskekanske jag får träffa Felicia o Julian:) JAAAAA saknar dem såååå, men vi får se hur det blir:)

Nu ska jag ta o sluta dricka vin(jajaja jag vet att det är tisdag....) o ta o lägga mig o titta på nån film eller nåt, tror det var "Todo sobre mi madre" snart, ska va bra har jag hört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0