ok jag var bara tvungen....

1. Vad heter du? Anna Nathalie
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? jag trivs med Nathalie faktiskt, det är jag...
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Antonia, men jag var inte mörkhårig, så det blev syrran...
4. Vilket stjärntecken är du? Fisk
5. Vilken årgång är du? -82 såklart;)
6. Vart bor du? Täby, lite fiiinare lite bättre:)
7. Bott utomlands? Japp i Kirkland, WA, USA
8. Flyttat antal gånger? ja till o från USA
9. Vart skulle du vilja bo? Jag vill flytta "hem" till USA igen!!!!!

Utseende
1. Hur lång är du? 176
2. Hur mycket väger du? inte den blekaste....
3. Hårfärg och frisyr? Blonda slingor i cendrefärgat hår, vanlig mittbena...
4. Ögonfärg? blåååå (sett Bert?!?!?)
5. Mest nöjd med?ögonen
6. Minst nöjd med? the rest
7. Skostorlek? hela 41.5, när kommer snygga skor för oss??
8. Glasögon? Nope
9. Har du några piercingar/tatueringar? inte det heller

Favoriter
1. Filmer? oj, alla BRA thrillers o så Armageddon då!! (imorn på 6an!!!!)
2. Låtar? Tears in heaven sen jag var liten, men gillar det mesta i musikväg!(dock inte schlager o house)
3. Årstider?  när sommaren precis går över i höst...
4. Mat/dryck? Lasagne/vatten, kaffe, vin.... allt utom sötsliskiga läsker o saft
5. Djur? katter
6. Färg?svart, grått o lila
7. Parfym? Halloween av J.del Poso!!!
8. Tv-program?  Prison Break, o Scrubs just nu
9. Sysselsättning? Pluggar o jobbar

Plånbok:
Svart
Tandborste: blå o grå från Jordan
Smycken: AlltidAlltidAlltid mitt N i silver runt halsen, armbandet pappa gjort o det jag fick i 25 års present av syrran o brorsan o en massa silver ringar, det är jag!
Solglasögon: Svarta från Fossil, köpta på 5th Ave i NYC:)
Underkläder: bekväma
Nagellack: cerise på tårna o transparent på fingrarna
Mp3: min älskade Ipod!!!! hur gör man för att spara låtar från ett annat bibliotek??????????

shit jag o min förkärlek för dessa test:)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag va tvungen att sno ditt test =) det är ju såå kul, hoppas det är okej?
Tack för hjälpen på babyland =) toppengulligt av dig.. Kram Cicci

2007-08-05 @ 22:57:36
URL: http://www.emiliasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0