Shopping me Mirre!!

Yay Mirre e tillbaks på våra bredd o  längdgrader:)

Va in till stan o shoppade det sista inför lördag!!! Mkt sura miner från mig, jag hatar o shoppa saker jag inte gillar... Krister frågade om mitt liv var i moll... hmm what can I say, menmen kan kanske få användning för allt nån annan gång, who knows....

Idag har jag även haft officiell tfn tid... folk som sällan eller aldrig ringer har ringt i ett.. Först mamma som sa att hon skulle jobba på söndag o därför ska vår granne köra mej till Arlanda.... hmmm Sen ringde pappa o ville att jag skulle följa me ut till landet imorn kväll o lära mig nya motorn till lilla båten o att köra traktorgräsklipparen... Efter det ringde Angelina o undrade om jag kunde jobba v 33 o 34 åt henne...  men jag e inte säker när skolan börjar igen, o så ska jag ju hälsa på Lotte i Norge, troligen v 33...  Becca ringde o hörde om jag kunde jobba nästa vecka, nope e i Tyskland då sa jag, o imorn är schemat riktigt tight... kan bara jobba på morgonen, o det behövdes inte... Tobbe ringde o kollade läget o vi halvbestämde att en fika va behövlig innan han sticker till Koster. Sist men inte minst ringde Syrran o frågade om jag skulle träna.. hon ville ha skjuts.
Allt detta inom 3 timmar... i vanliga fall ringer typ ingen mig, mobilen kan va tyst i flera dagar.... menmen

Imorn är det iaf mkt på G... Först ska jag till uni. o träffa en doktorand som jag ska diskutera min uppsats med.... efter det ska jag försöka klämma in en fika me Tobbe innan jag o Mirre ska skriva talet till på lördag... så jag tror ärligt inte jag hinner följa med pappa till landet.... beror på om Mirre ska husera i Uppsala eller här.....

Nog för att jag gillar att ha många bollar i luften, men det här börjar kännas lite hårt....

På fredag måste jag köpa skavsårsplåster o packa till på söndag när jag sticker till Bonn/Köln o Jenny.....

Vad har alla andra för sig...????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0