Sommar, sol o äntligen fixat håret!!

Kan inte säga annat än att jag älskar solen o sommarn, man liksom vaknar till o blir gladare o piggare!!!!

Jobbade hela förra veckan, men inte denna!! Har en massa o fixa innan bröllopet på lördag o tysklandsresan på söndag.

Förra torsdagen var jag o syrran i Waxholm på skärgårdsbåtens dag, solen sken o jag fick mig en GOD mjukglass!!!:)

I lördags va vi nåra hos Becca o åt lite mat, drack lite vin o satt o pratade över en kopp te:)

Idag har jag äntligen vart o klippt o slingat håret, älskar sånt, blir glad bara av det, sen blev det lite shopping i stan, hitta inte det jag ville ha, men lite bra, o en del nödvändiga saker!!



Bild 1&2 jag o syrran i Waxholm. 3. Maria, Rebecca o Petra i lördags, 4 ny frisyr!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0