Va gör jag för fel egentligen???

Oj, länge sen jag var här...

Har vart en sväng i Tyskland o hälsat på Jenny:) Det var skoj!!! Innan det gifte sig Annica o tituleras numer Fru Dejfors! Jisses va gammal jag e när folk gifter sig o grejer...
Så har jag firat Midsommar i Markim, det var också skoj, men också det som fick mig att fundera...

Var ju i Amstedam i april, o då gick det inte nå bra
O nu på midsommarafton gick det inte heller så bra.... Jag gör nåt fel när jag träffar killar, blir så nervös typ undermedvetet för det känns inte så, men jag har fått allt praktiskt taget lagt i min hand 2 ggr, å vad gör jag, jo förutom att jag lyckats somna lite..., så schabblar jag bort helaalltiihopa... för att sen försvara mig själv så får jag för mig att det var de som var sura o inte ville prata me mig dagen efter fast inget egentligen hände... typ . O det var ju så det var, men jag kan ju tänka steget längre, för det kan ju va jag som sätter upp en sån attityd som Mirre säger att jag har vid vissa tillfällen!! Skärpning Nathalie, annars går det aldrig!
Kan det va så att det är jag som är dum i huvudet, eller de, kanske möts vi på halva vägen, för ingen av dem va såna rikspuckon....
Träffade på en  kille som tyckte väldigt mkt om sig själv på midsommar.... han var nästintill ett rikspucko... hur kul e det å umgås me en sån.... neeeh nobody wants to do that!!
Näe ska sluta grubbla, annars kommer jag gräva ner mig i det där forever!!

Jobbar 8 dagar i sträck med start imorn, inte sååå taggad men vad gör man?!?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0