Får man ta med sig instruktören hem???

Whoaa, var på nya releasen av Body Combat idag, hade varit taggad hela dagen, så uppåt att jag faktiskt pluggade med glädje, en halv dag., den andra halvan förstördes, mer om det sen. Men iaf...
Var gästinstruktör dagen till ära, alltid lite kul o träna för nån ny!  Fick en plats i mitten längst bak, inte alltid bra, me tanke på att ingen vill stå i mitten längst fram.... menmen jag kan nog erkänna att idag var det ok, inte för att jag tycker om när instruktören ser mig svettas som en gris, o mina BC kunskaper e välle inte alltid de bästa... Men idag, idag var det ok, för han som stod på 'scenen', var det snyggaste jag skådat på länge, tre meter lång typ... supervältränad, blåååååå (läs jätteblå) ögon, o ett leende o en energi som smittade av sig!!!! Så inte nog med att jag älskar body combat, idag hade jag nåt o titta på, undviker helst min egen spegelbild.. haha. O idag skulle vi ju inte se ut som Barbie, haha *LOL* Äkta lyckad träning, o nya koreografin var toppen! Önskar bara jag kunde fått ta me instruktören hem;)

Så till den mindre roliga delen av min dag. de ringde från jobbet, men var tvungen att tacka nej, man känner sig så fånig när man säger nej till 2h jobb, men 2timmar gör mkt när man pluggar... Elin o jag pluggade typ hela dagen, syntax..... mitt i alltihopa ringer C, vår handledare till D-uppsatserna. O typ skäller på oss för att vi inte kommit nåt långt, tacka f-n för det, om hon kollat hur mkt vi har borde hon fatta, ärligt, jag pluggar 95% av min vakna tid VARJE dag! så ska de faktiskt inte va, jag lägger ner mktmkt mer än de 40 timmarna man ska i veckan. SJUKT. Iaf så måste jag på möte me tanten imorn, Halv 5, jobbig tid oxå.... suck....

har återigen ådragit mig magkatarr, inte så nice, hatar det.....

näe nu e det dags o glo på American Idol uttagningarna från Seattle, sen ska jag väl plugga vidare...... suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0