Happy birthday to me!

Well well, så var man då 25, tjugo fem, ett kvarts sekel.... usch vad det låter gammalt, har läskig åldersnoja.... men som min chef sa, 25 är väl ingen ålder på en häst..haha.
 Dagen har inte varit så upphetsande,.. hade en massa plugg o göra, men gjorde inte allt jag borde, man fyller ju inte år så ofta. Så min födelsedagspresent till mig själv var o ta mig tid o åka på switchingen, med syrran som var ledig från skolan. Där blev jag halvt ihjälskrämd när jag drog mitt medlemskort i receptionen, det brukar säga "välkommen", nu skrek datorn plötsligt "happy birthday to you", flög en halv meter.. haha
Efter träningen blev det lunch, prata me tobbe som ringde o gratta o sen me Elin som ringde , o vi talade lite hatiskt om the workload from school....
Satte mig sen med mitt abstract som skulle vart inne i fredags men vi fick respit till idag, men jag hade ju inte skrivit ett ord när klockan var 14.30,bra... hmm not.. lyckades iaf knåpa ihop en 400 ord, men jag vet inte om det blev så bra,.... skitsamma....(ursäkta ordvalet)....
Fick fina presenter, av mamma o mormor o morfar en ring i vitt guld, jag älskar ringar:), o sen fick jag lite träningskläder o en tröja av mamma, syrran o brorsan hade köpt ett fint armband, o av pappa fick jag en digital box, så nu kan jag se på tv igen:)
Pappa o Jagger kom som sagt förbi, o jaggero blev så glad när han fick tårta, alex däremot mumla nåt om att man inte ska skämma bort hundar med prinsesstårta, men jagger är min lilla gos, så han får tårta han me:)
Prata me farmor hon sa att vi skulle ha kalas när jag kommer o bor där nästa vecka, hmm kalas med farmor, interesting... haha, menmen tanten gör grymt god mat:)
dagen avslutades med ännu ett avsnitt av prisonbreak o så chattade jag me Jenny från tyskland, o lotte från Norge, två av mina bästa au pair kompisar, som jag fortfarande har bra kontakt me.
Nu är det välle dags o gå o sova,  om jag ska orka upp o plugga old English imorn, suck 70 sidor, ......

a ja
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0