I brist på annat....

Tar en liten paus från mitt mastodont pluggande, ja jag har pluggat konstant sen efter tentan i fredags, tom i lördags kväll, till halv 2 på natten..... Iaf så hitta jag ett sånt fånigt, men rätt skojjigt test...

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Byta torkarblad kan jag, sist hade dock ett typ rostat fast, så min jättesnälla dåvarande chef hjälpte mig med det. Värre me punkteringen, vore det på bilen blev det nog till att ringa 911-pappa.....
2. Hur äter du ett äpple?
Biter rakt av.
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Nope, älskar dem inte heller, men de skrämmer mig inte.
4. Big Brother eller Sportnytt?
Sportnytt, skulle aldrig sjunka så lågt som att kolla på Big Brother...
5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Just nu en resa, eller en liten lägenhet.....
6. Är du mörkrädd?
Näe
7. Resmål som fascinerar?
Amazonas(men dit vågar jag inte åka pga ormarna), Australien, o stora barriärrevet, Burma har jag hört ska va mäktigt,  o så Grand Canyon, det kan jag LOVA att det är mäktigt var där för 2 somrar sen!
8. Ditt senaste telefonsamtal?
Eehh, jo snackade med Elin i torsdags, vi hypade lite inför tentan..,
9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Nickelback....
10. Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt, who needs a starter liksom.
11. Bästa stunden på dagen?
Kvällen mellan 10 o 12
12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, plånbok o lypsyl
13. E-post eller snigelpost?
E-post! Fast det är egentligen himla skoj att få snailmail. Händer ju så sällan!
14. Den senaste komplimangen du fick?
Hmm, "du är för smart för att stå i butik!"
15. Senaste gången någon skällde på dig?
Va mamma som tyckte jag pluggade för mkt.....

Så var det klart.....
Nu e det bara en kvart kvar till Prison Break:)

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0