Singelkryssning, e jag så desperat?

UTTER DISAPPOINTMENT


man tror att det kanske kan bli bra, men så får man rätt, iallafall, för en gångs skull så tror jag att min pessimism faktiskt va befogad, eller va d heter....
Lämna ett renoveringsobjekt på tisdag morgon, o kommer tillbaka till nåt ännu värre på fredag fm, inte så spännande direkt.... no shit att det bara blev en bra tv show................HATE IT!

annars inte mkt nytt, inte kunnit plugga då jag bott hos farmor, så där ligger jag efter.... jobbat idag i "äppelgrön tröja", då vi hade prisfest,  föredrar nog de ljusblå..... faktiskt.

Eftersom min käre bror sitter bakom o vill umgås, så ska jag väl nämna det oxå... här sitter vi jag o min bror......suck

jag slängde ur mig att jag skulle åka på singelkryssning idag, Becca tyckte jag skulle tala om om jag hitta nån, varpå Oskar utbrister, ja vi åker vi tre.... bör ju nämnas att jag skämtade.... men nu ter sig tanken inte så främmande.. va har man o förlora... inte så jätte mkt välle.. haha men jag som alltid sagt att jag inte är så desperat att jag skulle åka på nåt sånt, men nu är jag nog i det läget att desperationen har tagit över klokheten... vojnevojne......

Imorn ska jag fika me Anna o Mari, har inte träffat mari sen i NYC sommaren 2005, så det ska bli skoj!!!
tisdag ska jag rätta tentor på Universitetet o sen träffa Mirre som jag inte sett sen hmmm längesen.....
Ska jobba påskafton för Camilla o hon tar min söndag efter jag vart på Elins innflyttningsfest, NICE:)

Sen är det då den förbenade D-uppsatsen, eller hmm jo just det en tenta före det på FREDAGEN den 13:e.....

nevermind over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0