Studera mera, näe, men jo jag måste

Hmm, de där 40 timmarna i veckan man ska lägga ner på sina studier har överskridits rejält senaste månaden, lägg till ca 50 h i veckan, jag gör inget annat än sover o pluggar, helt sjukt. Ett o annat pass på gymmet o nåra timmars jobb har jag lyckats klämma in... så här ska det väl inte va.... inte en hel månad i sträck iaf...
  Hade Tobbe o Carina över på middag i fredags, mkt trevligt,o jag hade verkligen kul, men längst bak i hjärnan malde en röst som sa" Nathalie, du borde inte sitta här o ha kul o bara snacka en massa, du borde plugga"  Men man kan ju inte be folk gå hem för att man ska plugga, o jag ville inte att de skulle gå heller, det vara bara så att jag behövde a day off.... men sen fick jag ju plugga igen det igår o idag, har suttit framför datorn 2 dar i sträck, och lider av sömnbrist, så jag ser knappt nåt nu, ögonen har svullnat igen.
Imorn kommer strix, vacker man kommer se ut, stora påsar under ögonen, o finnar o trött på livet.. no shit....

a ja efter den här veckan BÖR det lugna ner sig i skolan! menmen den som lever får se, nu är det Playa del Sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0