Tentaångest så det räcker

Så var då syntax tentan över, men psycholinguistics hemtentan tar en evighet!
Skrev ju syntaxen igår, satt 3h o 27min.... av 3 o 30 möjliga.... ett jäkla massa skrivande(10 A4), o en massa träd o rita.... suck, vill inte känna efter hur det gick, får sen är han rättat dem....*hoppas slippa omtenta*, alltså jag hoppas o tror nästan att jag iaf knep 65 poäng, o det är G...
Gick direkt från denna salstenta hem o satte mig o började på hemtentan i Psycholinguistics, o psycho är just va den tentan är, jag börjar komma ihåg varför jag inte gillade läraren som skrivit den.,... mutter, har tagit mig cirka 5h att skriva 8 fråger, helt sjukt komplicerat, skummade iofs igenom boken till lektionerna, 100sidor per vecka tar sin tid!!!, Men att läsa om hela boken är inte aktuellt, jag har inte den tiden på mej...
Lördag o allt har jag nu tagit paus i pluggandet, planen är att gå upp 8 imorn o börja på de sista 6 frågorna..... så att jag blir klar o kan sätta mig o skriva rent o omformulera mig, o förhoppningsvis vara klar på måndag morgon, även om den ska in på onsdag, för jag måste ju läsa OEhomeworken o göra de exercises man ska lämna in, tror jag ska skippa de man inte behöver lämna in.......
Sen är ju min D-uppsats handledare efter mig me blåslampa, man blir sjukt stressad! hon har typ tagit för givet att jag är en riktig looser som e helt väck, men jag har bara inte hunnit tagit tag i min uppsats, kolla schemat tanten! Har SÅÅÅÅÅÅ mycket o göra nu, har fått tacka nej till att jobba flera gånger den här veckan:(.... vill heller jobba, men när jag knappt hinner sova, så kan jag ju inte jobba.... rent logiskt sett alltså!

Slut på klagerierna, ville bara få det ur mig, nåt annat har inte hänt, mitt liv är som sagt rätt ospännande, lodar runt i mjukisbyxor o tshirt..... har knappt satt näsan utanför dörren den här veckan, även om jag var nära att  bara strunta i allt i morse o ta en promenad, det var ju klarblå himmel o strålande sol.... eftermiddagsvädret med mulet o blåst passade min sinnestämning bättre, är lättare o plugga då oxå!

dags o hjälpa syrran me maten tror jag
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0