All work and no play makes Nathalie a dull girl...

Näe så illa e det ju inte, men jobbade 9-19 idag, rätt skoj faktiskt..inte hyper mkt o göra men helt ok...
Helgen var lugn o tråkig, hade nada o göra, men än o jobba.. hehe rik nathalie, javisst, kommer väl till pass med stundande bröllop o tysklands o norge visiter:)
Kollat på sommarschemat o bestämt mig för att ta 2 veckor av Jenny som ville bli av me nåra veckor. Behöver nåt o göra Faktiskt!.
Imorn ska jag o syrran till stan o leta skor till mig... jag HATAR att shoppa skor... der är typ roligare att gå o köpa mjölk......
Onsdag BÖR jag plugga....Torsdag jobb 10-16 o sen iväg till Åbo........hehe

Dags o glo på hockey, går ju inge bra idag, men igår då slog vi Finland, pretty much all that matters right now!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0