Don't look too hard as you attract the wrong people...

...true love tends to look for you...
Yeah right, så känns det inte nu..... lonely, I'm so lonely.... I have nobody, I'm on my own..... faaan va patetisk jag känner mig.... menmen who can blame me right now...
Känner att jag är Petras lilla välgörenhetsprojekt, hon e så söt, men hon vet inte vikket trubbel hon har o göra med yikes jag e så dum ibland, eller inte dumdum, men clueless. hahaha... Så jag tror hon gett sig in på ett litet mission impossible:) Varför måste jag alltid ha det jag inte kan få,så att jag schabblar bort det som finns mitt framför ögonen på mig......
nåt pluggande blev de inte idag heller.. way to go Nat, not..... aaahh men imorn ska jag Promise!!!!!

ska se om jag hittar nån skoj film nu då!!!

cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0