En vecka till, Gandhi o en Techno XT

Så var ännu en vecka förbi... vad gör jag med mitt liv egentligen??? Denna vecka har jag iaf lyckats vara rätt kreativ o dessutom social...
Eller kreativ o kreativ... men jag var ju på möte med handledartanten o fattade vad det e hon vill att jag ska göra me mina primary sources...Sen har jag läst 2 böcker till uppsatsen. Borde väl pluggat mer men näe ....
Tränat men missat 2 favvopass pga mitt trasiga avgasrör, som numer e utbytt:) Tack pappa.

I fredags va ja ute o åt me Carina, vi var på Gandhi, på Katarina Bangata, riktigt gott o humana priser, men fråga inte vad jag åt... minns inte vad det hette, var nån kyckling o paprika på sån het tallrik,.. inte så smakrikt som jag hoppats på men helt  ok!
Jobbade hela Lördagen, det var kampanj så det var tryck hela dagen, helt galet trött när jag kom hem... Satt o försökte motivera mig själv att gå ut o powerwalka men så plötsligt ringde Petra, så jag gick ner till henne o drack lite vin o satt o snacka ett par timmar:)
Imorse hade jag gruvligt ont i huvudet... kl 5 trodde jag ärligt att mitt huvud skulle explodera i bitar.... men vid 9.30 var det ok... åkte till jobbet o under dagen gick det över. Kampanjens sista dag, så det var folk , men dagens vara var en värdelös stol från Segr.... vem vill ha den liksom.... tror vi sålde 5 av 30...... Jag lyckades i alla fall sälja en Techno XT helt själv:) Yay min första vagn, om än en paraplysulky.....
Nu har jag lekt barista o fixat mig en latte me hjälp av min nya lattevisp jag inhandlade på IKEA i fredags, 9 väl investerade kronor!!
Köpte även en tavla me tre svartvita foton på The New Yorker Hotel, hotellet som vi bodde på med Au Pair Care i NYC under nannytrainings dagarna!! Sjukt o hitta en sån tavla på IKEA av alla ställen!

Fick mail av Felicia idag också, helt sjukt att min "lilla" tjej ska börja 7:an till hösten, galetgalet....

Kom på att Julian fyller 11 snart... måste hitta en present!!! O så måste ja fixa en present till Annica o Oscar, o så måste jag köpa skor....o gymskor.. o ja en massa måsten... men det får jag ta tag i nästa vecka för v23 fick jag jobb hela veckan!!

Nu ska ja gå o titta på the Mexican, tror den var bra... haha minns inte men jag vet att jag sett den en gång förut iaf!!!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0