Ett ställe som heter Ett ställe...

Japp sant, där var jag o Becca igår, efter en snabbvisit på Kelly's. Nog för att jag kan ta hård rock, men klientelet på det där stället plus trängsel o händer som var där de inte skulle vara,gjorde att jag gladeligen gick vidare, o jag var ju taggad för o dansa. Så vi gick till Ett ställe, var 26, så jag var lite rädd att inte komma in, de kollade leg på de två tjejerna innan oss, en var inte en dag under 35, o när vakten kolla leget utbrast han "o fy faan", vart ju tvungen att le lite snett..... Sen när det var vår tur sa han bara "välkomna tjejer", hmm ja först blev jag sur för om han kolla leg på människan innan, hur gammal såg inte jag ut då.... Sen kom jag på att under faktiskt sker o att jag o Becca hamnade i en " de ser tillräckligt bra ut situation", heheh man kan ju få tro det iaf....
Vi dansa en massa, varmt va det, men kul. Stack hem vid halv 3 tiden nåt, var rätt skönt att åka då. Kom hem vid3.30 o det var ljust ute, tur man var trött så man kunde somna!!!

Innan vi åkte in så fick jag träffa Beccas nya katt, sååååå söt. Den äldre katten är oxå go, om än lite underlig o skygg:)

Idag skulle jag ju då plugga, men det går inte,e för trött o omotiverad så jag kollade på en film som hette "Sweet November" så vacker, o så utspelade den sig i San Fransisco o jag blev alldeles nostalgisk, o satt o tänkte tillbaka på när jag o Lotte var där, i Oktober 2004... tiden går för fort!!!!

Nu ska jag ut o powerwalka o sen kanskekanske jag lyckas plugga lite.... you never know:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0