Inte som jag tänkt mig...

Kan bara säga att det där med kryssningen inte riktigt blev som man tänkt sig., men det går väl fler tåg:) hade skoj ändå, på sätt o vis, även om det inte var sånt folk på båten som man orkade umgås med......

Jobbat min 3e helg i rad nu... nästa helg ska jag soooova... Ska dock jobba tis-tors... jag som skulle plugga den här veckan.... hmmm så gick det med det, jag kan bara inte motivera mig, nån som har nåt tips som får en taggad att skriva på en D-uppsats man hatar........?
Men jag anser att det är bättre att jag jobbar än bara sitter o gör ingenting, så de så:)

Inte mkt nytt annars... faktiskt..... imorn SKA jag plugga, ska bara träna lite först:)

Nu ska jag ut o powerwalka...
Grymt besviken över hockeyn dock:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0