Pluggat!!!

wow go mee!!!

har pluggat hela dagen, utom när syrran kom o behövde umgås...

Var sen o tränade, känns att det var över en vecka sen jag var på combat, men kul var det, svettades som en gnu, eller kanske syndaflod som syrran säger.. heheh

Måste ta tag i bytet av mitt avgassystem, får ju skämmas ihjäl när det låter som en raggarbil åker omkring, även om minen på folks ansikten är obetalbar, de förväntar sig en kille i 18 års åldern me Volvo som tagit bort ljuddämparen, o får syn på mig som numer ständigt kör omkring i solglasögon för att jag skäms så mkt,.. heheh

annars inget nytt, träffa på Gazal på gymmet idag. Glad som vanligt, men vågade inte testa Combat utan körde Spinning...

Mirre hade fått sitt paket idag:) så det kom fram iaf, nice:)

Nu ska jag ta o hoppa in i duschen o sen blir det Scrubs, helt hooked på det nu!!!
 
Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tjena Natta, long time no see, allt bra eller?

2007-05-25 @ 11:41:13
URL: http://drygast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0