Så jobbigt det var på tårna....

Hmmm va o träna idag:), Switching, så skulle vi göra armhävningar, Mathias sa helst på tårna, o helst är ju inte samma som måste. Så jag började på knä... trodde jag ja... 3 sek senare hör man "Nathalie kör på tårna".... O satan så jobbigt det var.. men jag gjorde det, med en liten paus bara.... Det är det som är så bra me honom, han vet att jag kan mer än jag gör, fegar ofta särskilt me armhävningar..... men inte när han säger till, människan har ögon i nacken, no kidding!!!!

Efter träningen blev det städning o sen en sväng till systemet o coop.  Coop var rena dårhuset, o deras nya mastodont vagnar e sämst... tar en massa plats o att köra dem är omöjligt.. nästan.... Sprang in på jobbet o lämna tillbaka pengar jag var skyldig Becca, skönt att ha det gjort, hatar att va skyldig folk pengar!!!! Prata lite me Nicolina o Petra oxå. Gick runt till varuintaget o chansa på att nå mer skoj folk var där, o jag hitta Oskar o Marcus. Snackade om allt o inget med dem en stund, sen kom Becca o fråga om jag skulle me ut imorn, YAY, japp sa jag :) nicenice äntligen nån som vill ut o träffa folk!!!

Nu måste  jag laga mat till min väldigt hungriga bror.... haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0