Stocking thieves.....

Eeeh va??? hmm jo det var en utomordentligt skum översättning på timmer tjuvar.....
Jag o Elin har rättat översättningstentor hela dagen, o tro mig, en hel dag i ett litetlitetlitet bibliotek o en massa skumma översättningar gör att hjärnan tillsist slutar samarbeta.... kl 5.45 orkade jag inte mer.... Så vi packade ihop o bestämde att ses vid 11 imorn för att fortsätta.. Carro kommer ändå inte va klar förrän nästa vecka.
   Var på väg mot tunnelbanan när jag kom på att mamma nog var på väg förbi, så jag hitchhikeade me henne, kuta in, slängde på mig träningskläder o hoppa in i bilen o körde på 2 hjul, nästan till gymmet. Frågade lite snällt i receptionen om jag fick va me på switchingen även fast jag var 5 min sen... jaa sa tjejen i receptionen, SJÄLVKLART gormar Agneta bakom, hahah så jag skynda in o tittade lite snällt på Mathias som sa " du får jätte gärna va me, det vet du", Jag älskar mitt gym, de är så  bra!!! så jag fick lite träning iaf. Blir ingen imorn då jag måste rätta tentor o sen är det "End of term" festivities vid Gula Villan, massa studenter o lärare ska sätta upp A midsummer nights dream :) Det ska bli kul o se!!! hehe.

nu ska jag ta o sova... helt galet snurrig i huvet efter idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0