Trying to cheer up, o utgångssugen

Fortfarande så grymt sur på mig själv efter jobbet idag.. fattar inte hur jag kan va så dum......men jag antar att shit happens... tyvärr har jag svårt att släppa misstag som detta.... helt galet svårt faktiskt.. Det är nog ganska negativt, personlighetsmässigt iaf! Suck... Jag som var så glad i morse, sen blev jag bara helt tom i huvudet... tappade allt.. gick på halvfart o surade... Damn it, jag måste växa upp o klara såna situationer, faktiskt!

E helt sjukt sugen på att gå ut i helgen, men ingen har lust att följa me, har verkligen försökt hinta till folk, men nej...JAG VILL VILL VILL!!!
Jobbar ju inte ens, första lediga helgen på 4 veckor... har ingen aning om vad jag ska hitta på... men jag har iofs endel pluggande att ta tag i.. en del, en massa snarare! Sen borde jag åka o köpa nya skor, o skor till Annicas bröllop, lämna tillbaka en bok på KB, o städa, o komma på en bröllopspresent... så jag har ju ogöra, men orka ta tag i det... plugga e inge kul, köpa skor är nästan värre, städa kanske jag skulle kunna tänka mej.... bröllopspresent är SVÅRT!!!

Sticker ner till Jenny o Bonn/Köln 17 juni, dagen efter Annicas bröllop.... undrar hur jag kommer må då.. struntsamma, vill komma iväg o ha lite kul!!! FAKTISKT!!! Hoppas bara jag kan gå, eftersom jag me all säkerhet kommer ha gigantiska skavsår.... hmmmmm

Bröllopspresenten är ett svårt kapitel.. vettefarao va jag ska hitta på, men det är ju egentligen tanken som räknas eller???!!! Hur dyrt ska sånt egentligen vara? Undra om man kan köpa ett våffeljärn.. hahah...

näe nu ska jag ta o kolla på tv, sen ska jag sova, kunde av nån anledning inte somna i natt.... sjukt... somna väl vid 4 nåt... suck.... tur det var kort dag på jobbet!!!! jappjapp, men ändå lyckades jag schabbla till det... i grund o botten var det ju inte bara  mitt fel, men ändå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0