Virus och confusion

Hmmm så sitter man här mitt i natten, me pappas laptop...min har ju inget internet, o mammas dator har fått ett JÄTTE virus...... Syrran ringde pappa för hon har en massa distanstester o göraför körkortsteorin o vips kommer pappa med laptopen,fråga mig inte hur syrran gör, men nu när alla sover utom jag tog jag tillfället iakt o kröp uppi sängen o bloggade.... hehe.

ok så problem numero uno är som sagt att mammas dator inte mår bra alls...hmmmm måste nog ominstallera hela alltihopa....:( å ä och ö funkar bl.a inte...jäkla trojan virus......

Problem två.... min bil låter som bara den= ljuddämpare trasig=DYRT=fattig Nathalie:(

Sen då...klänningsbråket.... cheesus allts¨å, tjejbråk e ju det värsta som finns!!! Ärligt...men jag har bestämt mig för att vika mig o se ut som Barbapapa i spetsgardin, bara för attt Annica ska få vara lycklig på sitt bröllop..... ibland måste man uppoffra sig, o jag kommer må dåligt hela dagen, men som sagt,det är Annicas dag, o då vill jag att hon ska må bra, sen hur jag mår e oväsentligt!!! Hur skulle ni gjort??????

Så till min confusion.. ja näe jag vet inte va jag ska säga, killar e svåra....faktiskt.. vet inte vad jag ska tro i det här fallet, men satsar man inte FÖR mkt,så blir man nog inte sårad i slutet....kanske..... Svårt o tolka handlingar ibland...

Dags o sova nu antar jag, jobbar lör-mån igen.
Jag ska bli such a rich girl...NOT.....Menmen på tisdag ska jag o syrran ut o shoppa skor o grejer till bröllopet!!!!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0