en helt vanlig torsdag

Jisses vad tiden rullar på, torsdag, redan...Jobbat hela dagen, inget speciellt hände egentligen, lite folk som va sjuka. Lite kunder. Jag lärde mig en gång för alla att snöra paket "fint", tack Anna! Fick äntligen en ny lapp till min namnskylt, tack Marcus, o sen hmm ja näe garva lite åt nåra nya Fischer Prize leksaker, vars ljud fick tankarna att dras till "nyinflyttade i Beverly Hills" filmen... På kvällen satt jag i kassan o snacka me Oskar, galet att man måste vänta in en viss tidpunkt tills man får låsa trots att butiken och parkeringen är helt öde.
Drabbades av en sjuk illamående/magont våg efter lunchen idag, man känner sig så dum när man kommer ut från lunchen o sen måste gå tillbaka till köket o sätta sig efter 5 min. men jag höll seriöst på o kräkas över ett par lådor.... USch hatar o klaga, men då gick det bara inte... illamåendet försvann efter en timme, men det magonda känns fortfarande... bra att man sitter o häver i sig kaffe då.... INTE:.. men ibland e jag lite dum......Som konstaterades av Anna idag när jag inte hittade JÄTTE stapeln me Baby Björn leveransen..... hahah tur man kan garva åt sig själv iaf! 
Nu ska jag ta o försöka lugna ner katterna så grannarna får sova, o sen ska jag ta o släcka lampan själv tror jag, galet trött igen......O har en nackspärr som heter duga.....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0