En puss...

Fick en "luftpuss" av världens sötaste lilla Märta idag, Märta var inne o handlade UV- kläder med sin mamma.  Mätte huvudet på henne för o se hur stor hatt hon skulle ha, normala barn skulle bli sura o gråta, me inte Märta, hon satt som ett ljus o log. Så när de skulle gå så vinkade jag o Märta vinkade tillbaka o pussade i luften, sååååå söt:) Made my day, en sån liten tjej vill jag oxå ha nån gång i framtiden:) Men inte nu.

Satt o läste lite singelbloggar, var ju inget bra på tv, jisses va patetisk man e, egentligen. Men det är rätt intressant. Dock blir man avundsjuk, jag vill oxå gå på trevliga dater o  middagar, eller kanske bara ha lite kravlöst sex, no strings attached liksom. Men jag har ju ett socialt liv som består av att sitta ensam på SUB, eller jobba me samma människor, på ett jobb där det springer nyblivna föräldrar in o ut i butiken, o occasionally träffa lite "gamla" eller "andra" kompisar, som ibland försöker para ihop en me folk, men oftast inte, för  de vet hur sur jag blir, mest för att jag är osäker, men ändå... E lättare att vara helt "inne" på nån man inte kan få för då kan man ju inte bli sårad. Mest rädd för att bli hånskrattad åt, eller att nån ska ångra sig rejält, tror det hänt en gång, inte så kul... men vad gör man..
Jisses varför sitter jag o skriver sånt här... Tragiskt... Get a life liksom, men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge eller hur var det?!?!?!:)
Bastu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0