Födelsedagar!!

Va e det för en dag, e det en vanlig dag, näe det är ingen vanlig dag, för det är Alex o Tobbes födelsedag(ar?) hurrahurrahurra!!
Japp, min käre bror o en av världens bästaste kompisar fyller år idag, 17 resp. 25. Ringde Tobbe i morse, han tyckte det var "lite jobbigt att vara lika gammal som dig", MORR... hehe menmen internt litet skämt egentligen. Knepigt dock att han på pappret är 8 mån yngre, men alltid varit "äldst" den storebror jag aldrig hade, eller hmm hade ju honom, hehe knepigt värre! Iaf så hoppas jag han får en toppen dag!

Brorsan fira vi på em. Han blev glad trots att han visste va jag o syrran köpt, "same procedure as every year...." syrran köper Guiness Rekordbok, o jag köper kläder eftersom han är noll o inget intresserad av att shoppa... har dock väldiga restriktioner om vad man får köpa, menmen verkade ha lyckats i år igen:)

Nu ramlade pappa o jagger in genom dörren så ska gå o kramas lite me världens gosigaste vovve:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0