Hatar cliffhangers!

Hmm, så måste man vänta ännu en vecka innan man får veta hur det går för Michael Scofield o co i Prison Break.... har inte tålamod för sånt jue!

Va på Pump i kväll igen, sånt sent pass, inte bra, jag blir ju helt pigg jue.... Höll på o nästa inte åka, rutorna på bilen va helt igen isade, så körde på känn o gammal vana till rölysena, sen fickjag sitta böjd halva vägen för o se nåt.. inte smart, menmen...  Måste komma igång me mina bra träningsvanor igen, kanske e 5 ggr vecka omöjligt nu, men jag gillade det, satsar på det den här veckan, sen får vi se.... Gillar mitt gym!! de är bäst!! http://www.njoy.se/index.php/view/svenska/taby-valkommen

Nu ska jag ta o sova lite, plugg hela dagen imorn... men bestämt mig för o stanna hemma, då jag har mkt datajobb o göra, o min datafläkt låter så mkt att jag inte vågar har den på biblioteket... o jag har inte nån data väska heller, så det blir till o skärpa sig hemma..... Sen på kvällen ska jag belöna mej me ett pass Combat:)
Sen blir det jobb hela veckan som det ser ut nu. Blandade känslor över det men jag överlever nog:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0