I'm not alone, I'm just by myself!!!!

O jag njuter!!!!
Har nu tagit mitt pick o pack(men nog glömt mkt hemma) o flyttat över till Becca för o ta hand om Mini o Morris i 2 veckor när hon e i Thailand, semester för henne o semester för mig, jisses jag o syrran drar inte jämt längre, e färdig o strypa ungen, hon går in för att såra o va jobbig, idag hade jag gärna slagit till henne, men så pass mycket kan jag kontrollera mig att jag bara använder ord, o hade inte mamma vart där hade det blivit elakare! Har ju en del på henne om hennes bristande intelligens som jag inte drar mig för o använda. Hon har på nåt sätt börjat irritera sig på mig o tycker att jag ska flytta ,men jag ger blanka faaan i va hon tycker, ärligt! Hon kan dra nånstans vad mig anbelangar. Bror min däremot blev helt bestört att jag inte talat om att jag skulle "bo borta", men det har jag, bara det att han har selektivt hörande!
Iaf grymt skönt o slippa syrran, ska se till att jag slipper henne ordentligt, så om jag måste hämta nåt  hemma ska jag göra det när hon inte är där!!!!
Nu ska jag la ta o sova, imorn ska jag plugga, måste det!!!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0