Sjuk, sjukare, men inte jag!

Så fick vi skjuta på vårt jobb-get-together igen...halva styrkan va sjuka, sen var det nåra som inte ville som vanligt, o sen vi som vart över kom fram till att vi egentligen inte orkade, men det är ju helg nästa vecka oxå. Mina enda förpliktelser nästa vecka är att köpa presenter till Brorsan o Tobbe, som fyller år på samma dag, 17 resp. 25... VAD KÖPA??? Sen så ska jag hem till Tobbe på sön. that's it, eeeh näe måste ta mej i kragen vad gäller skolan oxå. Men jag orkar verkligen inte idag, imorgon är en annan dag, o jag hatar söndagar iaf, så då kan man ju fylla den med jobb och plugg... Sounds like a plan!?!

Prata me Mirre en stund idag, hon hade träffat på , eller snarare sprungit undan från "seriefiguren", no more explanation on that one. Väldigt internt det där... Sen hade hon stått bredvid "Idol- Markus" på Centralen. han e galet snygg, kan sjunga o har världens charmigaste dialekt!!! Men hon sa att han inte va lika snygg i verkligheten, men ändå, åååhhhh. "smaskens till sista slicken" som någon vis simmare hävde ur sig years back:)


Ska försöka träffa Mirre om 2 helger, shit va vi är busy,  måste verkligen planera in så att vi bokar helger vi ska ses... HEHE.... men egentligen har jag alltid tid för henne, fast om man lovar bort sig på annat går det ju inte så bra..

Ser fram emot Tobbes 25års fest, skoj o träffa nytt folk!! synd man typ jobbar.. men sova får man göra när man blir gammal! RIGHT!!

Synd det blev en sån slappar helg IGEN!!!!!
Fast nu får jag ju jobba iaf, förra helgen satt jag bara o pluggade, det blir man lite sjuk i huvudet av, faktiskt!:)

Nu har jag  visst lovat o baka en kladdkaka åt syster o bror, för att jag inte hjälpte till med maten, eftersom jag egentligen inte skulle va hemma.... långsökt historia... menmen,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0