Skalman har faktiskt rätt!

Lonely, nja mer relaxed....
Efter att ha jobbat idag, då 2 pers var sjuka (galet trött på folk på vårt företag som känner efter så häääääääääär  mkt, inte alla men endel iaf... Skalman har rätt känn inte efter så mkt så mår man mkt bättre!!!!) fick jag jobba till 19.10 istället för 16.30:(
Inte galet mkt att göra,men ändå.. fixa iaf "slutklämmen" på en City Cross, plus att jag fick använding av HB uppfräschningen häromdagen! kändes bra att verkligen veta va man snacka om!
annars har jag gjort en räd på hygien, o packat upp rätt start, smart, gbab o cederroth.. typ åh jo baby dan oxå.. Se va mkt vi hann... inte mkt kunder däremot.....
Skulle åkt o tränat, men lite svårt o hinna när gymet stänger 20 o jag sluta 19.10.... hmmm så det får bli en annan dag.... kanske imorn, men då hade jag tänkt plugga en massa..
Ledig i helgen, NICE!!! men ska mest ägnas åt STUDERANDE.,.. e det tänkt iaf, men god knows:)
Chattat me Jenny nu, hon kommer o firar nyår här,galna tyskar som frivilligt åker hit på  vinterhalvåret,,, men det ska bli skoj:)
Inte mkt annat nytt, fick nyss ett livstecken från Stefan, som var på trägårn i gbg på julfest, kul o höra ifrån honom:) Trevligare människa får man leta efter!
Har fuskat lite o druckit glögg, innan 1a advent... blev en kulinarisk middag på champinjonsoppa o två grymt goa mackor me avocado, gurka o keso, de ni!

nu tänkte jag gå o hitta en bra film!!!
Sov gott alla glada o glöm inte "tänk som Skalman"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0