Snö e verkligen inte kul

brrrr, hatar snö, o mer o vänta på bussen i snön... sitter hellre i bilen när det snöar, men är inte som Oskar som gillar o betala trafikskatten, så jag tar inte bilen till Univ.! Fick lite gjort där idag, men SU spar på värmen tror jag, var inte bara jag som satt på biblioteket o frös me halsduken om mig, såg flera andra, sen vissa som satt i bara linne.... skumt.. men kallt var det, enligt mig iaf! så jag vart tvungen att åka hem tidigare än jag tänkte, kunde inte koncentrera mig för jag frös så....
Var på Pump vid 8, o blev galet irriterad på en "dam" bakom.... var rätt mkt folk, o vi fick vänta till prick innan vi fick gå in pga kickboxningspasset... så alla bara armbågas in(jag me...) för att få den plats de ville, fick en ok, inte optimal, men ok plats näst längstbak i ett hörn, alla fyller på men ingen inser att det inte kommer nå fler, så i andra hörnet har de grymt med space, men människan ställer sig ändå NÄRA mig o mina grejer, vilket resulterade i att jag inte kunde ha fötterna i golvet på tricepsen, inte kunde stå mitt på brädan på utfallen, vikket blev vinglit o sen fick jag knappt plats o sträcka ut benen på mage..... ARG tillråga på allt tränger sig människan sen när vi ska hänga tillbaka vikter o stänger(vilket iofs blivit helt galet efter viktbytet!) o sen gick hon ivägen, MITT i vägen när jag skulle köra ut från parkeringen, nästa gång ska jag stå LÅÅÅÅNGT ifrån henne, även om det betyder att jag måste stå längst fram, pallar inte henne o hennes snack, inte fick hon nå svar heller:)
Läste en artikel om Zac Hanson, han ska ha barn, http://www.people.com/people/article/0,,20162265,00.html  den yngsta i Hanson,mitt tonårsallt.... jisses va gammal man känner sig då, men iofs är de de som är unga.. o då är ju jag det me, nästan, ahah
Nu har jag sett Prison Break, så spännande så spännande!!!
dags o sova nu då kanske:)
O förresten HATA SNÖN, igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0